خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امید بخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه گندم در خراسان رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه آپارتمان‌نشین مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار
سرخط خبرها

افزایش قیمت خودرو در بازار راکد|پژو پارس ۳۱۰ میلیون تومان شد (۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۵۱۷۶
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
افزایش قیمت خودرو در بازار راکد|پژو پارس ۳۱۰ میلیون تومان شد (۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱)
بررسی قیمت خودرو در هفته جاری نسبت به هفته گذشته حاکی از روند افزایشی ۲ تا ۵ میلیون تومانی محصولات داخلی و افزایش ۲۰ میلیون تومانی خودرو‌های مونتاژی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، نوسان قیمتی در بازار خودرو هر روز رقم‌های متفاوتی را برای انواع محصولات داخلی و مونتاژی ثبت کرده است. این موضوع موجب شده تا خریداران خودرو دست از خرید بردارند و کمتر به پای میز معامله بروند. البته طولانی شدن روند مذاکرات برجام و اخبارمنفی که در خصوص نتایج مذاکرات به گوش می‌رسد در کنار تغییرات نرخ دلار موجب شده تا بازار خودرو مسیر افزایش قیمت‌ها را طی و معطل کاهش قیمت‌ها نماند

موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در این ارتباط معتقد است، بلاتکلیفی بازار بیشتر به اخبار مثبت و منفی واصله سیاسی بین المللی، نوسانات ارزی و موضوع واردات خودرو برمیگردد که این عوامل بازار را در یک خواب عمیق فرو برده است.
وی افزود: بررسی قیمت‌ها در هفته جاری نسبت به هفته گذشته حاکی از روند افزایشی ۲ تا ۵ میلیون تومانی محصولات داخلی و افزایش ۲۰ میلیون تومانی خودرو‌های مونتاژی دارد. البته   خریداران واقعی خودرو قدرت چانه زنی دارند و در صورتی که بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار پیشنهاد خود را به فروشندگان ارائه کنند، امکان خرید وجود دارد.

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران،   امروز خودرو در کشور ما نه یک کالایی مصرفی، بلکه یک کالای سرمای‌های است و نوسانات ارزی در برخی موارد آنقدر قیمت‌ها را بالا برده است که به کاهش نرخ ارز نیز کمتر واکنش نشان می‌دهند.

وی عدم تناسب عرضه و تقاضای خودرو دیگر عامل تأثیرگذار بر قیمت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: باید نیاز روزانه، ماهانه و سالیانه بازار خودرو تامین شود، اما دستکم در چند سال گذشته عرضه خودرو در حد تقاضا نبوده و ۴۰ تا ۵۰ درصد کمتر از نیاز بازار عرضه شده است.

نام خودرو قیمت 20 شهریورماه
سمند ال ایکس 305 میلیون تومان
سمند EF7 344 میلیون تومان
سمند سورن پلاس 333 میلیون تومان
رانا پلاس 305 میلیون تومان
دنا 392 میلیون تومان
دنا پلاس توربو اتوماتیک 507 میلیون تومان
پژو 207 دنده ای 392 میلیون تومان
پژو 207 سقف شیشه ای 402 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 2 300 میلیون تومان
پژو پارس 310 میلیون تومان
شاهین 361 میلیون تومان
کوییک R 206 میلیون تومان
ساینا 205 میلیون تومان
تیبا 2 202 میلیون تومان

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->